Στη Ναύπακτο και όχι στο Αγρίνιο το τρόπαιο της ΑΕΚ

22.06.2026 Αναγνώστηκε 200 φορές

Για τις 23 Ιουνίου είχε προγραμματιστεί να περάσει από το Αγρίνιο η περιοδεία του πρωταθλήματος που κατέκτησε η ΑΕΚ, ωστόσο αυτό δε θα συμβεί.

 

Στη Ναύπακτο και όχι στο Αγρίνιο το τρόπαιο της ΑΕΚ
Όπως ανακοίνωσε η κιτρινόμαυρη ΠΑΕ, το τρόπαιο θα βρεθεί μόνο στη Ναύπακτο -που εξ αρχής ήταν στο πρόγραμμα για την ίδια ημέρα- με το Αγρίνιο να αφαιρείται από τη σχετική λίστα.

Η εξέλιξη έρχεται σε συνέχεια και των αντιδράσεων που υπήρξαν από οπαδούς του Παναιτωλικού.

Σημειώνεται ότι οι οπαδοί του ΠΑΣ Γιάννινα έχουν εκφράσει την αντίθεσή του ς στην έκθεση του τροπαίου του πρωταθλήματος στην πλατεία Μαβίλη στον Μώλο Ιωαννίνων, ενώ σήμερα μέλη του Σ.Φ. ΠΑΣ Γιάννινα πέρασαν το κατώφλι των γραφείων της Κτηματικής Υπηρεσίας Ιωαννίνων.

Να ακυρωθεί η συγκεκριμένη φιέστα στο Ηράκλειο ζήτησαν οι οπαδοί του ΟΦΗ.

Σχολιασμος